Dia de la mare

Publicado por Ma Jesús | 9:14 | 5 comentarios »


Què és una mamà?

- Mamà és eixa senyora que porta sempre dins de la seua bossa un mocador amb els meus mocs, un paquet de toalletes, un suquet i un botelleta d'aigua.


- Mamà és eixe coet tan ràpid, que va per casa disparat i que està en tot al mateix temps.

- Mamà és eixa malabarista que posa la llavadora amb l'abric posat mentre li obri la porta al gat amb l'altra, sostenint el correu amb la barbeta i apartant-me del poal del fem amb el peu.

- Mamà és eixa maga que pot fer desaparèixer llàgrimes amb una besadeta.

- Mamà és eixa forçuda capaç de defensar a les seues criatures de 0 a 50 anys, i agafar en un sol braç els meus 15 quilos mentre amb l'altre parla pel mòbil i al mateix temps amb la cadera, arrossega el carro ple de la compra.

- Mamà és eixa campiona d'atletisme capaç d'arribar en desenes de segon de 0 a 100km/h  per a evitar que em caiga per les escales.

- Mamà és eixa heroïna que venç sempre als meus malsons amb una carícia.

- Mamà és eixa senyora amb el pèl de dos colors, que diu que quan tinga un  *ratet, només un ratet anirà a la *pelu.

- Mamà és una contacontes que llig i inventa les històries més divertides, només per a mi.

- Mamà és un maravellòs cheff,  que és capaç de fer-me un sopar riquíssim amb dues cosetes que quedaven en la nevera, perquè se li va oblidar comprar, encara que pot ser ella es quede sense sopar.

- Mamà és eixe metge que sap amb només mirar-me si tinc febre, quanta, i el que ha de fer.

- Mamà és eixa economista capaç de posar-se ella la roba de fa centenars d'anys,  però que vol què jo vaja el més bonic.

- Mamà és eixa cantant  que totes les nits canta la cançó més dolça del món mentre em porta al llit.

- Mamà és eixa pallassa que fa que em faça mal de panxa de riure,  amb solament moure la cara.

- Mamà és eixa somnàmbula que pot alçar-se dormida a les 4 del matí, mirar si el seu germà menut s'ha pixa't, canviar-li el bolquer, donar-li xarop per a la tos i un poquet d'aigua, posar-li el xupó, tot a les fosques i sense quasi despertar-se.

- Mamà és aquella dona que mai es va donar compte que el temps passava mentre veia als seus fills creixer, que plora de nit per que ja tenen ales i d'ací a no res deixaran el seu niu per a formar-ne un altre, i que de dia sonriu per a que ens adonem que ella sempre es sent feliç.



La veus? 
És aquella, la millor, la més bonica, la que somriu.
Aquella és i serà per a sempre MA MARE.



5 comentarios

  1. MARGA // 1 de maig del 2011, a les 16:47  

    QUE BONITO, MUCHAS GRACIAS.

    SOMOS TODO ESO Y CON MUCHO GUSTO.

  2. Rosana // 1 de maig del 2011, a les 23:51  

    Què bonic!!No t'has oblidat de nosaltres.Jo soc mamà!

  3. maite // 2 de maig del 2011, a les 19:35  

    Maria Jesús no t'oblides de res. Espere jo també formar part d'eixe grup algun dia. QUI SAP!

  4. pura // 2 de maig del 2011, a les 20:06  

    Fantàstic Ma. Jesús!!! Felicitats també per a tu.

  5. alicia // 3 de maig del 2011, a les 10:37  

    Que bonico es ser mare!!!!